Un joc plin de idei mărețe, obiective îndrăznețe, distracție, strategie și… MENTALITATE?

Alege-ți tabăra și ajută o echipă de oameni de știință să-și îndeplinească obiectivele. Cucerește lumea cu invenții ciudate sau salveaz-o de la distrugere și dezvoltă-ți MENTALITATEA DE CREȘTERE.

(pentru copii și adulți cu vârsta peste 8 ani; pentru 2,3 sau 4 jucători)

REGULAMENT

Bine ai venit în lumea MIND.SET.GO! Dă-mi voie să te pun la curent cu noutățile.

Este anul 2.153 pe planeta Pământ. Tehnologia a avansat atât de mult încât suntem foarte aproape de rezolvarea tuturor problemelor omenirii. O echipă fantastică de oameni de știință sunt pe punctul de a face descoperiri uimitoare care pot pune capăt foametei, bolilor sau a calamităților care amenință planeta. Însă nu toți oamenii vor să folosească tehnologia și resursele pe care le avem acum la dispoziție pentru asta. Unii dintre ei au alte planuri. Mai exact, să cucerească lumea cu o armată de roboți, mașina timpului sau… dinozauri. Știi tu, preocupări obișnuite ale oamenilor din viitor.

Este timpul să alegi de partea cui vrei să fii și să-i ajuți să-și îndeplinească obiectivele. Accepți provocarea?

Vreau să ți-i prezint pe eroii noștri:

AMA și ZING, cercetători renumiți de la G.O.O.D. (Gruparea Oamenilor Ocupați cu Dezvoltarea). Ei conduc echipa de oameni de știință care rezolvă cele mai mari probleme ale planetei.

VANESSA și EUGENIU, minți sclipitoare și nu atât de bine intenționate de la E.V.I.L. (Exploratorii Viitorului & Invenții Letale). Plănuiesc să preia controlul planetei cu o serie de obiective și invenții diabolice.

Indiferent de tabăra pe care o alegi, va fi nevoie să te folosești de o ABILITATE SPECIALĂ ca să îți duci planurile până la capăt. Vezi tu, în viitor, acești oameni de știință au la dispoziție toate resursele de care au nevoie ca să-și îndeplinească obiectivele. Se pricep foarte bine la chestii științifice, au multe idei îndrăznețe, dar vor avea nevoie de puțin ajutor sub forma unor resurse … puțin diferite. Această abilitate este MENTALITATEA DE CREȘTERE (prescurtată MC).

MC este acea abilitate care te ajută să îți atingi obiectivele mai repede, să fii pregătit în orice situație și să te adaptezi rapid la orice schimbare. Pare a fi o abilitate importantă pentru orice om de știință, indiferent dacă îți dorești să salvezi planeta sau să transformi pisicile în dinozauri. Cine știe?! Poate că după acest joc vei putea să te folosești de MC ca să-ți atingi și tu propriile obiective. Așa că, alege un personaj și haide să începem.

Scopul Jocului:

De îndată ce ți-ai ales personajul, scopul jocului este să acumulezi puncte de progres ca să cucerești sau să salvezi Pământul de amenințări.

Jocul se termină când un jucător acumulează 10 puncte de progres.

Cum acumulezi puncte de progres? Simplu. Vei avea la dispoziție un set de resurse cu care vei putea începe misiuni noi, vei putea să-ți îndeplinești obiectivele și vei putea achiziționa tot felul de avantaje de-a lungul jocului. Îți spuneam mai devreme că resursele pe care le cunoști în mod normal nu sunt o problemă pentru Ama, Zing, Vanessa și Eugeniu. În schimb, vei juca cu altfel de resurse. Acele resurse de care avem nevoie cu toții ca să ne dezvoltăm, să creștem și să devenim mai buni.

RESURSE

Cu ajutorul resurselor vei putea să achiziționezi acele avantaje care te ajută să câștigi jocul:

Fiecare dintre ele îți vor aduce puncte de progres sau avantaje de care să te folosești în timpul rundelor de joc. Poți vedea avantajele și punctele scrise pe fiecare carte. Folosește cartonașul cu costuri ca să te familiarizezi cu costul fiecărui avantaj.

Perfect!

Acum că știi care sunt resursele de care te vei folosi și care sunt cărțile care îți aduc puncte de progres, mai am un singur lucru să-ți arăt înainte să-ți explic regulile jocului.

CĂRȚILE cu Mentalitate de Creștere și cele cu Mentalitate Fixă

Îți spuneam mai devreme de acea abilitate care îi va ajuta pe oamenii de știință să-și atingă mai repede obiectivele: Mentalitatea de Creștere (MC). Pe lângă resursele inspirate de Mentalitatea de Creștere, în joc vei găsi și opusul ei, numit Mentalitatea Fixă (MF). Mentalitatea fixă te încetinește atunci când vrei să-ți atingi un obiectiv, să-ți îndeplinești un vis sau, pur și simplu, când îți dorești să faci un anumit lucru cât de bine poți.

Jocul conține 14 cărți cu Mentalitate de Creștere care îți vor oferi avantaje în turele de joc și 14 cărți cu Mentalitate Fixă care vor încerca să-ți pună bețe-n roate.

REGULILE JOCULUI

1. ALEGE CĂRȚILE ÎN FUNCȚIE DE NUMĂRUL DE JUCĂTORI

Jocul poate fi jucat de 2, 3 sau 4 jucători. Fiecare jucător își alege mai întâi eroul, apoi alege cărțile de joc pentru eroul respectiv, de aceeași culoare. Fiecare erou are 2 PLANURI, 1 Î.N.C.Ă. (Încercări Nenumărate cu Ambiție), 4 MISIUNI și OBIECTIVE ÎNDEPLINITE. După ce selectați cărțile potrivite pentru eroii pe care i-ați ales, lăsați deoparte cărțile pentru ceilalți eroi care nu sunt în joc. Apoi, mai rămâne să selectați numărul de DEZVOLTĂRI care conțin puncte de progres, în funcție de numărul de jucători. Pentru 2 jucători, rămân în joc 5 cărți de tipul DEZVOLTARE cu puncte de progres, pentru 3 jucători rămân 7 cărți. Dacă sunt 4 jucători, atunci jucați cu toate cărțile din pachet. Indiferent de numărul de jucători, jocul se joacă cu toate RESURSELE și cu toate cărțile de Mentalitate de Creștere și Mentalitate Fixă.

2. ARANJAREA JOCULUI

Înainte să începi jocul, este nevoie să aranjezi cărțile în teancuri separate care conțin: Resurse, Dezvoltări, Planuri, Î.N.C.Ă., Misiuni și Obiective Îndeplinite, MC și MF. Misiunile și Obiectivele Îndeplinite, Planurile și Î.N.C.Ă. grupează-le în teancuri separate pentru fiecare erou. MISIUNILE și OBIECTIVELE se aranjează în teancuri cu partea cu MISIUNEA în sus. PLANURILE și  Î.N.C.Ă. stau cu fața care conține punctul de progres în sus. În final, RESURSELE, DEZVOLTĂRILE, cărțile cu MC și MF stau în teancuri cu fața în jos. Fiecare teanc se amestecă înainte de începerea jocului.

 

După ce ai aranjat toate teancurile, trage 5 resurse din pachet și aranjează-le cu fața în sus. Aceasta este zona de resurse, unde vei putea face schimb de resurse la momentul potrivit.

Vei obține o aranjare ca în imaginea de mai jos:

 

Fiecare jucător primește la începutul jocului un EROU, o carte cu COSTURI pentru fiecare avantaj, o MISIUNE (la alegere din cele 4) și un PLAN în funcție de eroul pe care l-a ales. Le poți deosebi ușor după culori: VERDE pentru Eugeniu, ROZ pentru Vanessa, GALBEN pentru Ama și ALBASTRU pentru Zing. Astfel fiecare jucător începe cu 2 puncte de progres. 


Jucătorul aranjează cărțile în fața sa astfel:

3. DESFĂȘURAREA JOCULUI

Prima tură

Jocul se joacă în ture individuale, la fel ca majoritatea jocurilor de cărți. Decideți cine începe jocul. Apoi urmează următorul jucător din stânga celui care a început și tot așa până când completați fiecare prima tură.

La începutul turei, jucătorul trage 2 cărți cu resurse din pachet. În timpul unei ture, un jucător poate achiziționa avantaje cu resursele pe care le are în mână. Pentru că începe cu un PLAN în joc, poate face schimb de resurse cu zona de resurse sau cu pachetul de resurse și se poate folosi de DEZVOLTĂRI după ce le achiziționează.

SCHIMBUL

În tura sa, fiecare jucător poate schimba resurse cu zona de resurse sau cu pachetul de resurse. Schimbul se desfășoară astfel: jucătorul ia din zona de resurse o resursă de care are nevoie și lasă în locul ei o resursă din mână sau jucătorul lasă jos o resursă din mână și trage o resursă nouă din pachet, fără să știe ce resursă trage. Resursa la care renunță atunci când face schimb cu pachetul se lasă lângă pachetul de resurse, cu fața în jos, în zona pentru cărți decartate. Dacă jucătorul deține un singur PLAN, poate schimba o singură carte pe tură. Dacă jucătorul deține 2 PLANURI, poate schimba 2 resurse pe tură.

Un jucător poate schimba de câte ori dorește oricare 3 RESURSE IDENTICE pentru o RESURSĂ la ALEGERE, atunci când achiziționează un avantaj. De exemplu, 3 X EFORT = 1 PERSEVERENȚĂ. Schimbul are loc astfel: în momentul în care un jucător plătește costul pentru un avantaj, poate alege care sunt cele 3 RESURSE IDENTICE pe care le plătește în locul uneia la alegere.

ACHIZIȚIONAREA AVANTAJELOR

În tura sa, fiecare jucător poate achiziționa avantaje precum PLANURI, Î.N.C.Ă. sau DEZVOLTĂRI, poate îndeplini OBIECTIVE sau poate începe alte MISIUNI. MISIUNILE, OBIECTIVELE, PLANURILE SAU Î.N.C.Ă. îți aduc atât puncte de progres, cât și beneficii extra. De exemplu, dacă ai două PLANURI poți face 2 schimburi într-o tură. Dacă ai Î.N.C.Ă., la începutul turei vei trage 3 cărți cu resurse în loc de 2. Scopul este să avansezi cât de mult poți în fiecare tură prin achiziționarea avantajelor și a punctelor de progres, folosindu-te de resursele pe care le ai în mână. Atunci când vrei să achiziționezi un avantaj, lași din mână contravaloarea lor în resurse în zona pentru cărți decartate.

RESTUL TURELOR

După prima tură, cărțile de MENTALITATE intră în joc. La începutul fiecărei ture, jucătorii trag câte o carte MC sau MF și respectă ce este scris pe ea. Începem cu MC și continuam turele alternativ cu MF și MC. Astfel, în tura a doua, jucătorii încep prin a trage o carte cu MC și respectă ce este scris pe ea. Fiecare jucător trage o carte cu MC, până când îii vine din nou rândul jucătorului care a început jocul. Apoi, în tura 3, trag o carte cu MF și respectă ce este scris pe ea. Din nou, fiecare jucător trage o carte cu MF când îi vine rândul, până când ajungeți la jucătorul care a început jocul. Repetați acest ciclu până la finalul jocului.

Fiecare carte cu MC și MF îți aduce avantaje sau dezavantaje pentru tura în care le tragi. De exemplu, o carte de MC te poate ajuta să tragi o resursă în plus sau să schimbi o resursă în plus. O carte de MF te poate face să tragi cu o resursă în minus sau să îți permită să schimbi cu o carte mai puțin decât în mod normal.

După ce tragi cartea de MC sau MF, tura continuă în mod normal, cu condiția să respecți ce este scris pe carte. Tragi cărți cu resurse și le folosești ca să avansezi în joc și să câștigi puncte de progres. La finalul turei, carțile de MC sau MF se pun înapoi în teancul lor, cu fața în jos, la fundul teancului de MC sau MF.

REGULI și COSTURI PENTRU ACHIZIȚIONAREA AVANTAJELOR
care îți aduc puncte de progres.

MISIUNE: Valorează un punct de progres. Ca să achiziționezi o misiune vei avea nevoie de următoarele resurse: ÎNVĂȚARE + ECHIPĂ + GREȘEALĂ + EFORT. În continuare poți transforma MISIUNILE în OBIECTIVE ÎNDEPLINITE. Atunci când nu mai sunt misiuni de achiziționat pentru eroul pe care l-ai ales, nu mai poți achiziționa misiuni. Trebuie să obții puncte de progres prin alte mijloace.

PLAN: Valorează un punct de progres. În plus, planul îți oferă și un avantaj. Poți schimba o carte cu zona de resurse sau cu pachetul de joc. 2 Planuri îți dublează acest beneficiu. Ca să achiziționezi un plan vei avea nevoie de următoarele resurse: ECHIPĂ + ÎNVĂȚARE. Poți achiziționa maxim 2 PLANURI. Ai nevoie de 2 PLANURI ca să-ți transformi MISIUNILE în OBIECTIVE ÎNDEPLINITE. Planurile se așează înaintea ta cu partea care conține punctul de progres în sus.

OBIECTIVE ÎNDEPLINITE: Valorează 2 puncte de progres. Ca să îndeplinești un obiectiv vei avea nevoie de următoarele resurse: 2 X GREȘEALĂ + 2 X PERSEVERENȚĂ + EFORT. După ce lași aceste resurse în zona pentru resurse decartate, întoarce o carte cu MISIUNE pe cealaltă parte ca să îndeplinești obiectivul. Poți îndeplini un OBIECTIV doar dacă ai o carte de tipul MISIUNE. Poți îndeplini obiective doar după ce ai achiziționat 2 PLANURI. După ce un jucător îndeplinește un OBIECTIV, zona de resurse se schimbă cu resurse noi din pachet. 

 

Î.N.C.Ă. (Încercări Nenumărate cu Ambiție): Valorează un punct de progres. În plus, Î.N.C.Ă. îți oferă un avantaj. La începutul turei tragi 3 cărți de resurse din pachet în loc de 2. Ca să achiziționezi Î.N.C.Ă. vei avea nevoie de următoarele resurse: GREȘEALĂ + EFORT + PERSEVERENȚĂ. Î.N.C.Ă. se așează înaintea ta cu partea care conține punctul de progres în sus. După ce achiziționezi Î.N.C.Ă, poți achiziționa DEZVOLTĂRI.

DEZVOLTARE: Dezvoltările îți aduc câteva avantaje secrete de-a lungul jocului. Ele sunt secrete pentru ceilalți jucători. De aceea, atunci când le achiziționezi, te poți uita la ele și apoi să le plasezi înaintea ta cu fața în jos. Apoi, în următoarele ture, te poți folosi de acel avantaj (o singură dată pe joc) oricând dorești. În acel moment, cartea pe care o folosești se întoarce cu fața în sus și rămâne așa pe tot parcursul jocului. În plus, unele cărți de DEZVOLTARE pot conține câte un punct de progres. Aceste puncte le poți ține cu fața în jos până când aduni în total 10 puncte. Ceilalți jucători nu vor ști câte puncte ai de fapt până ce nu va fi prea târziu. Ca să achiziționezi o DEZVOLTARE vei avea nevoie de următoarele resurse: 2 X EFORT + 2 X PERSEVERENȚĂ. Când nu mai sunt dezvoltări de achiziționat trebuie să obții puncte de progres prin alte mijloace. Poți achiziționa DEZVOLTĂRI doar după ce ai achiziționat deja Î.N.C.Ă.


Înafară de condițiile pe care tocmai ți le-am prezentat nu există o ordine anume în care trebuie să achiziționezi avantajele ca să avansezi în joc. Tu îți faci singur strategia. Poți câștiga în zeci de feluri folosindu-te de combinații de MISIUNI, OBIECTIVE ÎNDEPLINITE și DEZVOLTĂRI. Totuși, recomandarea noastră este să achiziționezi la început PLANURILE și Î.N.C.Ă. ca să te bucuri de avantajele extra pe care ți le oferă.

CE FAC CÂND PIERD PLANURILE SAU Î.N.C.Ă?

 

 

Există 2 cărți de tipul FM care îți strică planurile sau te fac să pierzi Î.N.C.Ă. În acest caz, cărțile respective se întorc pe cealaltă parte unde lipsește punctul de progres. Dacă ai un singur PLAN, se întoarce planul cu partea fără punct de progres în sus. Dacă ai 2 PLANURI, se întoarce o singură carte dintre cele două. În continuare te vei bucura de beneficiile acestor cărți, dar punctele nu se vor număra la total. Îți poți recupera punctele dacă plătești din nou resursele pentru fiecare. În acest caz, cărțile se întorc cu partea care conține punctul de progres în sus. 

 

CE FAC CÂND SE TERMINĂ RESURSELE?

Când se termină pachetul de resurse, resursele decartate pe care jucătorii le-au folosit până acum ca să achiziționeze avantaje se amestecă și se creează un nou pachet de resurse. Ca și în viața reală, resursele precum efortul pe care îl depunem, perseverența de care dăm dovadă, învățarea, colaborarea cu cei din jurul nostru prin care formăm echipe și provocările pe care le întâlnim și din care învățăm cum să fim mai buni nu se termină niciodată.

FINALUL JOCULUI

 

Jocul se termină atunci când un jucător a ajuns la 10 puncte de progres. Poți vedea în exemplul de mai jos cum arată o combinație câștigătoare.

Alte moduri prin care poți juca MIND.SET.GO!

PROVOCARE

 

Dacă îți dorești o provocare, poți alterna cărțile cu Mentalitate Fixă și cele cu Mentalitate de creștere. Astfel, într-o tură, jucătorii trag alternativ una dintre cele două cărți în loc de o singură categorie de cărți.

SIMPLIFICAT

Atunci când îți dorești o variantă mai simplă a jocului, poți elimina cărțile cu Mentalitate Fixă și cele cu Mentalitate de Creștere. În rest, jocul se joacă la fel: tragi resurse, achiziționezi avantaje și câștigi cursa către cele 10 puncte de progres.

UN SINGUR JUCĂTOR

În zilele în care nu ai un partener de joc, poți juca în continuare MIND.SET.GO!. Însă de data aceasta, jocul este diferit. Se transformă într-o provocare de dezvoltare personală. Iată regulile: Fă un teanc de cărți care conține câte una dintre cele 5 resurse, un PLAN, o carte cu ÎNCĂ, o misiune și o DEZVOLTARE.

Amestecă-le și trage prima carte. În funcție de cartea pe care ai tras-o, aceasta este provocarea ta de astăzi:

ÎNVĂȚARE: Învață ceva nou într-un domeniu care îți place.

ECHIPĂ: Cere ajutorul pentru o provocare pe care o ai sau ajută pe cineva drag să rezolve o problemă.

GREȘEALĂ: Amintește-ți care a fost ultima greșeală pe care ai facut-o. Pentru că greșelile sunt o oportunitate de învățare, vezi ce anume ai invățat din acea greșeală și cum poți să te asiguri că nu o vei repeta.

EFORT: Alege ceva ce îți place să faci și du-l la următorul nivel de dificultate. Amintește-ți că atunci când depui efort, devii din ce în ce mai bun.

PERSEVERENȚĂ: Alege ceva ce nu îți iese așa cum îți dorești și propune-ți să exersezi.

PLAN: Fă-ți un plan pentru una dintre dorințele tale. Fără un plan bine stabilit cu care să le poți îndeplini, dorințele tale pot rămâne doar la stadiul de dorință. Însă, cu ajutorul unui plan, poți să vezi care sunt primii pași pe care îi ai de făcut ca să ți se îndeplinească.

ÎNCĂ: Alege un lucru la care crezi că nu te pricepi, deși îți dorești să înveți. Amintește-ți că, atunci când crezi că nu ești bun la ceva, mai trebuie să adaugi un ÎNCĂ la final. Însă dacă exersezi, vei descoperi că, încet încet, te pricepi din ce în ce mai bine. Vezi ce anume poți să înveți sau să exersezi ca să îți iasă așa cum vrei tu.

DEZVOLTARE: Alege ceva la care vrei să devii mai bun. Apoi, vezi ce anume ai de făcut ca să ajungi acolo unde îți dorești. Poate fi să înveți despre acel lucru, să exersezi, să găsești pe cineva care să te ajute sau să te îndrume sau orice alt lucru care te ajută să te dezvolți. Pune în aplicare astăzi unul dintre acești pași. Îți garantez că nu vei regreta atunci când îți petreci timpul cu propria DEZVOLTARE.

CREAZĂ-ȚI PROPRIILE REGULI

Ne dorim să te distrezi atunci când joci MIND.SET.GO!. Așa că ești liber să îți creezi propriile reguli. Poți juca până ajungi la mai multe sau mai puține puncte de progres. Poți atribui celor 4 eroi anumite abilități (de exemplu, atunci când joci cu ZING, poți avea în fiecare tură o resursă în plus – cum ar fi ÎNVĂȚAREA; când joci cu VANESSA, poți avea altă resursă în plus în fiecare tură – PERSEVERENȚA… și așa mai departe).

 

UN MESAJ DIN PARTEA NOASTRĂ

 

 Sperăm că te vei distra în timp ce joci MIND.SET.GO!. Știm că s-ar putea să pară că sunt multe reguli, însă odată ce începi să joci le vei înțelege mult mai ușor. Joacă câteva runde de test, cu cărțile pe față, ca să înțelegi mai bine lucrurile de bază.


Ai aici un rezumat:

 

  • În prima rundă de joc tragi 2 cărți cu resurse
  • Avansezi în joc folosindu-te de resursele pe care le ai în mână ca să achiziționezi avantaje care îți aduc puncte de progres
  • Poți schimba o resursă (sau 2 dacă ai 2 PLANURI) cu zona de resurse sau cu pachetul de resurse
  • Începând cu runda 2, intră în joc cărțile de MC și MF. Trage o carte, respectă ce este scris pe ea, continuă tura și apoi pune-le înapoi la finalul pachetului
  • Poți ÎNDEPLINI OBIECTIVE doar dacă ai MISIUNI
  • După ce un jucător îndeplinește un OBIECTIV, zona de resurse se schimbă cu resurse noi din pachet. 
  • Poți achiziționa DEZVOLTĂRI doar dacă ai Î.N.C.Ă. Dezvoltările sunt avantaje secrete față de ceilalți jucători până în momentul în care decizi să te folosești de ele. Nu le poți folosi în aceeași tură în care le-ai achiziționat.
  • Poți achiziționa doar un tip de avantaj în fiecare tură. Este interzis, de exemplu, să achiziționezi 2 MISIUNI în aceeași tură
  • Jocul se termină când unul dintre jucători acumulează 10 puncte de progres

 

În timp ce bătălia dintre cele 2 tabere (G.O.O.D și E.V.I.L) este fictivă, Mentalitatea de Creștere și resursele din joc nu sunt. Sunt acele lucruri de care avem nevoie fiecare dintre noi ca să ne atingem obiectivele mai repede, să fim pregătiți în orice situație și să ne adaptăm rapid la orice schimbare. Dacă îți dorești mai multe resurse ca să îți dezvolți MENTALITATEA DE CREȘTERE, te așteptăm pe website-ul WWW.COPIIREMARCABILI.RO unde poți să găsești cărți grozave și alte jocuri distractive în curând.

 

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe situl nostru web.

Alege una dintre variantele de mai jos. Îți dorești să primești doar cartea sau vrei să adăugăm în pachet și materiale adiționale care stârnesc curiozitatea față de informații, motivează și ajută la aplicarea principiilor pe care le învață?

13 Secrete pentru o Carieră Remarcabilă

Preț: 69 lei

13 Secrete pentru o Carieră Remarcabilă + Materiale

Preț: 89 lei

Ce primești când plasezi comanda?

- Cartea 13 Secrete pentru o Carieră Remarcabilă - Ce ar fi bine să știe adolescenții acum ca să facă primii pași către o viață împlinită

Fișe practice care transformă învățarea într-o plăcere și îi încurajează pe tineri:

-Să înceapă cel puțin o pușculiță de economii, să-și clarifice care sunt lucrurile pe care și le doresc pe termen lung și cum să înceapă să pună bani deoparte - un obicei esențial în educația lor financiară care le va fi de folos toată viața.

- Să testeze un model prin care să fie atenți la cheltuielile lunare astfel încât să nu-și depășească bugetul și să se obișnuiască să-și cheltuie banii într-un mod înțelept.

- Să-și facă un plan concret, gata de pus în practică, pentru propria afacere, chiar dacă drumul pe care aleg să pornescă în viață nu duce neapărat la antreprenoriat. Credem că ar fi potrivit ca orice tânăr să experimenteze toate formele prin care poate să aducă valoare celorlalți și prin care să primească valoare înapoi, măcar o singură dată. Fiecare rol, fie că vorbim despre cel de angajat, liber profesionist sau antreprenor vine la pachet cu lecții valoroase care ne ajută să ne dezvoltăm și care ne ajută să ne formăm abilități diferite de care ne putem bucura toată viața.

- Să descopere cum este să lucrezi în diverse domenii înainte să aleagă ce vor să facă după finalizarea liceului.

- Să afle legătura dintre orice pasiune, abilitate sau valoare personală și carierele care există. Sau, de ce nu, chiar să-și lase imaginația să zboare și să descopere cum ar putea, printr-un mix de abilități specifice, să facă primii pași către o carieră nouă, așa cum au făcut-o mulți alți pionieri.

Toate împachetate într-o cutie atractivă.

Vrei să alegi un alt pachet? Închide selecția și revino la pagina de mai devreme cu un click pe butonul roșu [X] din colțul din dreapta sus.

Alege una dintre variantele de mai jos. Îți dorești să primești doar cele 3 cărți sau vrei să adăugăm în pachet și materiale adiționale care stârnesc curiozitatea față de informații, motivează și ajută la aplicarea principiilor pe care le învață?

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili, Level UP și 13 Secrete pentru o Carieră Remarcabilă

Preț: 139 lei

*Cărțile sunt împachetate în aceeași cutie

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili și Level UP + Materiale

Preț de listă: 267 lei

Preț: 228 lei

*Fiecare carte este împachetată individual într-o cutie atractivă alături de materiale

Ce primești când plasezi comanda?

- Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili. 10 idei extraordinare pentru o mentalitate de creștere

- Cartea Level UP

- Cartea 13 Secrete pentru o Carieră Remarcabilă

- Poster cu mesaje care stimulează mentalitatea de creștere

- Activitate practică: construiește un Vision Board. Un Vision Board este un instrument distractiv care să te ajute să rămâi concentrat pe lucrurile care contează pentru tine, să te ajute să reflectezi asupra obiectivelor tale zi de zi și să te inspire ori de câte ori ai nevoie de o picătură de motivație.

- Stickere haioase și semn de carte motivațional

- Calendar pentru atingerea obiectivelor

- Un poster grozav cu ideile principale din Level UP, care să te inspire în fiecare zi, perfect pentru camera ta

- Un poster cu care să poți să-ți urmărești progresul și care să te ajute să aplici informațiile pe care le afli în carte

- Fișe care te ajută să-ți setezi obiective grozave, care contează pentru tine și care te ajută să le atingi mai ușor.

- Un test distractiv prin care descoperi ce este cu adevărat important pentru tine, care sunt lucrurile care îți plac și pentru care ți-ai dedica timpul oricând. Vei vedea că, în multe cazuri, acolo se pot ascunde adevărate comori, care, cu dedicare, se pot transforma în superputeri cu care să ajuți lumea din jurul tău.

Fișe practice care transformă învățarea într-o plăcere și îi încurajează pe tineri:

-Să înceapă cel puțin o pușculiță de economii, să-și clarifice care sunt lucrurile pe care și le doresc pe termen lung și cum să înceapă să pună bani deoparte - un obicei esențial în educația lor financiară care le va fi de folos toată viața.

- Să testeze un model prin care să fie atenți la cheltuielile lunare astfel încât să nu-și depășească bugetul și să se obișnuiască să-și cheltuie banii într-un mod înțelept.

- Să-și facă un plan concret, gata de pus în practică, pentru propria afacere, chiar dacă drumul pe care aleg să pornescă în viață nu duce neapărat la antreprenoriat. Credem că ar fi potrivit ca orice tânăr să experimenteze toate formele prin care poate să aducă valoare celorlalți și prin care să primească valoare înapoi, măcar o singură dată. Fiecare rol, fie că vorbim despre cel de angajat, liber profesionist sau antreprenor vine la pachet cu lecții valoroase care ne ajută să ne dezvoltăm și care ne ajută să ne formăm abilități diferite de care ne putem bucura toată viața.

- Să descopere cum este să lucrezi în diverse domenii înainte să aleagă ce vor să facă după finalizarea liceului.

- Să afle legătura dintre orice pasiune, abilitate sau valoare personală și carierele care există. Sau, de ce nu, chiar să-și lase imaginația să zboare și să descopere cum ar putea, printr-un mix de abilități specifice, să facă primii pași către o carieră nouă, așa cum au făcut-o mulți alți pionieri.

Toate împachetate în trei cutii atractive.

Vrei să alegi un alt pachet? Închide selecția și revino la pagina de mai devreme cu un click pe butonul roșu [X] din colțul din dreapta sus.

Alege una dintre variantele de mai jos. Îți dorești să primești doar cele 2 cărți sau vrei să adăugăm în pachet și materiale adiționale care stârnesc curiozitatea față de informații, motivează și ajută la aplicarea principiilor pe care le învață?

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili și Level UP

Preț: 99 lei

*Cărțile sunt împachetate în aceeași cutie

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili și Level UP + Materiale

Preț de listă: 178 lei

Preț: 151 lei

*Fiecare carte este împachetată individual într-o cutie atractivă alături de materiale

Ce primești când plasezi comanda?

- Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili. 10 idei extraordinare pentru o mentalitate de creștere

- Cartea Level UP

- Poster cu mesaje care stimulează mentalitatea de creștere

- Activitate practică: construiește un Vision Board. Un Vision Board este un instrument distractiv care să te ajute să rămâi concentrat pe lucrurile care contează pentru tine, să te ajute să reflectezi asupra obiectivelor tale zi de zi și să te inspire ori de câte ori ai nevoie de o picătură de motivație.

- Stickere haioase și semn de carte motivațional

- Calendar pentru atingerea obiectivelor

- Un poster grozav cu ideile principale din Level UP, care să te inspire în fiecare zi, perfect pentru camera ta

- Un poster cu care să poți să-ți urmărești progresul și care să te ajute să aplici informațiile pe care le afli în carte

- Fișe care te ajută să-ți setezi obiective grozave, care contează pentru tine și care te ajută să le atingi mai ușor.

- Un test distractiv prin care descoperi ce este cu adevărat important pentru tine, care sunt lucrurile care îți plac și pentru care ți-ai dedica timpul oricând. Vei vedea că, în multe cazuri, acolo se pot ascunde adevărate comori, care, cu dedicare, se pot transforma în superputeri cu care să ajuți lumea din jurul tău.

Toate împachetate în două cutii atractive.

Vrei să alegi un alt pachet? Închide selecția și revino la pagina de mai devreme cu un click pe butonul roșu [X] din colțul din dreapta sus.

Alege una dintre variantele de mai jos. Îți dorești să primești doar cartea sau vrei să adăugăm în pachet și materiale adiționale care stârnesc curiozitatea față de informații, motivează și ajută la aplicarea principiilor pe care le învață?

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili

Preț: 69 lei

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili + Materiale

Preț: 89 lei

Ce primești când plasezi comanda?

- Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili. 10 idei extraordinare pentru o mentalitate de creștere

- Poster cu mesaje care stimulează mentalitatea de creștere

- Activitate practică: construiește un Vision Board. Un Vision Board este un instrument distractiv care să te ajute să rămâi concentrat pe lucrurile care contează pentru tine, să te ajute să reflectezi asupra obiectivelor tale zi de zi și să te inspire ori de câte ori ai nevoie de o picătură de motivație.

- Stickere haioase și semn de carte motivațional

- Calendar pentru atingerea obiectivelor

- Fișe de lucru pentru obiective

Toate împachetate într-o cutie atractivă.

Vrei să alegi un alt pachet? Închide selecția și revino la pagina de mai devreme cu un click pe butonul roșu [X] din colțul din dreapta sus.

Alege una dintre variantele de mai jos. Îți dorești să primești doar cartea sau vrei să adăugăm în pachet și materiale adiționale care fac învățarea distractivă?

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili

Preț: 69 lei

Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili + Materiale

Preț: 89 lei

Ce primești când plasezi comanda?

- Cartea Secretă a Adolescenților Remarcabili. 10 idei extraordinare pentru o mentalitate de creștere

- Poster cu mesaje care stimulează mentalitatea de creștere

- Activitate practică: construiește un Vision Board. Un Vision Board este un instrument distractiv care să te ajute să rămâi concentrat pe lucrurile care contează pentru tine, să te ajute să reflectezi asupra obiectivelor tale zi de zi și să te inspire ori de câte ori ai nevoie de o picătură de motivație.

- Stickere haioase și semn de carte motivațional

- Calendar pentru atingerea obiectivelor

- Fișe de lucru pentru obiective

Toate împachetate într-o cutie atractivă.

Încă nu te-ai hotărât? Închide selecția și revino la pagina de mai devreme cu un click pe butonul X (roșu) din colțul din dreapta sus